in your face!!

Bara för det så står det stilla....  Det släpper nog snart

Nääh, men såhär då..Oavsett om det är bra eller dåligt, så fins det alltid något som ligger och gärna stör så det ändå inte blir riktigt bra fast det var toppen för en stund sen, eller så blev det helt plötsigt ännuvärre, eller bara från Kanon - to rock bottom...
Eller så målar du gärna upp bilder, som kanske ofta inte alls stämmer över det verkliga när du väl kommit dit, på gott eller ont.

Men har du märkt att Mitt upp i allt, så finns det alltid något annat där, höjer eller sänker till nuvarande tillstånd...
Focus tappas, i ibland paniik så får allt rasa för att sedan lägga ihop allt igen i korrekt ordning så du kan deala
med en sak i taget...
Andas in!!
Det går säker bra....

Alla val du gör, visst det finns alltid en mening med vad du gör eller vad du väljer, vilka vägar du ska ta, eller bara stanna upp där du är. Finns en mening med allt. Det kan jag (med säkerhet tro) intyga.
Stora eller små val (fast vem är att säga att det skule vara litet eller stort), Ja, det du själv känner.
Där finns det också saker som gärna ligger och trycker från annat håll, som sen kan få det att tvivla på om du nu gjorde rätt, valde rätt...? Men rätt och fel i de val vi gör?
Jo visst, skulle det gå helt åt pipan med vad du valde så säger vi ju såklart att vi valde fel.. Klart man gör..... Fast det är ju klart, det måste ju ha funnis en mening med det också, som sen skulle leda till något annat som i slutändan säkert skulle leda till något som var menat, för kanske det bästa?

Bla bla bla... Amen...
Nej då.

Men jag då:... Jo såhär...

Jag anser att jag under dom senaste par åren har gjort några Stora val. Det skulle falla på plats.
Och i all denna totala röra (som tro mej, kan uppstå i mitt lilla huvud) så föll allt sej bättre än bra.
Men sen då... Sklulle jag bara hitta för att hämta något... Nu står det helt still.

Stanna upp nu!.. Men herre Gud, vart är jag!? Focus nu... Okey, men nu då?
Mitt i allt "jag är så långt upp på toppen jag kan komma" så kommer dessa små filurer, som en tid har börjat gnagat lite, fast som jag lätt bortsta bort. Dom har tagit sej för långt in och satt sej på plats och vägrar släppa greppet och krypa bort. Irrierande småkryp! Ta bort, ta bort!!
Äh... Det går inte..

Dom börjar visa mej saker jag inte vill se. Påminner mej om vad jag har utanför min så kallade bubbla som jag levt i dom senaste månaderna som jag nog har stängt ute. Saker hos den lilla som jag i väntan trott att det snart går över. (Och nej gott folk, jag är inte schizofren eller på nått annat sätt sjuk)
Det var bara att varsogod till att facea det har jag utanför de här staketen som jag tydligen fixat till....

"A real slap in the face".

Kan förstå att det kanske inte varit allt för muntert från annat håll när jag vill säga hej..... Men vill att du också försöker, men inte bara för min de, för den lilla som jag har.....
Jag är duktig att glömma av, att skjuta på, att "ta det senare", men det är ingen ursäkt.
Ursäkta svordommar, men fan va dåligt!! Va arg jag blir!  (på mej själv också såklart)
-Ja, men bit i det svinsura äpplet nu. Uuuh! Va äckligt!!

Så här står man med sitt jävla kaos i huvvet och vet inte vart man är menad till att ta vägen nu...

Av Kritor, akvarell och tusch i dom allra vackraste färgerna målade jag en fin bild och den blev vackrare än så, men "glömde av" det som inte fanns med..... ni som stannade kvar...

So, In your face!!! My face!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0