Underbar och älskad av alla

Älskade lilla Farmor...
Det var ju inte så längesedan jag såg dej.
Du var så pigg och glad, stök i köket med fika, serverade dina goda bullar och din fantastiska Ambrosia kaka.
Kunde baka som ingen annan du, älskade lilla du...
Alltid med världens leende öppnade du dörren när jag kom.
Du klagade aldrig i onödan, det var alltid bra med dej.

Varje födelsedag, varje jul och andra "högtider" kom du alltid med ett kuvert med 200 kr, trotts att vi är så många så skulle det alltid vara lika.
- "Rätt ska vara rätt", som du sa.

Du var jämt så glad, så tacksam för allt..

Och så bara...bara så där, så finns du inte här längre..
Kännde hur jag var på väg att svimma när jag fick samtalet...



Du får ju inte vara borta. Min söta lilla farmor, lilla bagarmärta..
Älskar dej så mycket.
Åh, det gör ont överallt, du var så mycket, För oss allihopa.



Du slutade aldrig ta hand om min lilla pappa, du ville alltid hjälpa till på någe vis. Och det gjorde du.
Åh, min underbara lilla pappa...



Vila i frid min underbara lilla Farmor, saknaden bland oss är så stor, så stor.
Till någon liten tröst så är du tillsammans med älskade farfar och farbror Jan.

Men vi saknar dej, Älskar dej.
Som pappa sa, du blir den vackraste ängeln bland alla änglar, våran ängel.




Läste just igenom vad jag skrivit.. Allt låter dumt, så här kan det ju inte vara. Jaf fattar ingenting, låetr som ett jävla påhitt..
Försöker låta dagarna fylla huvudet med annat, men på kvällen blir det mer verkligt, att du faktist är borta.
Åh, jag får panik. Kan inte sluta gråta.....

Puss och kram. Lav jo.



Åh herre gud, ta bort det här.. Snälla, Inge mer sånt här nu..



-----------------------------------------------------------------------------



Så mycket och så många som jag saknar,




Känner att jag verkligen Saknar dej och din famn som tar bort allt jobbigt, allt ont, ... behöver den lite, hålla om mej bara lite. Men den är också borta...
Ush,
saknar dej, know that!

                                                 




I really do, darling darling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0