time out


(13 Juni, 23:18)
Hänger nog inte riktigt med.

Det går för fort så man hinner inte riktigt känna efter.
Och när jag försöker känna så känns det för lite och för kort för att det ska kännas äkta.
Ja...
Jag hinner aldrig sätta mej ner och tänka, för mycket med det mästa och jag vill att allt ska bli så bra som möjligt, men det går inte när saker runt i kring går sönder, miljontals småbitar överallt som jag inte kan sätta på plats.

Sorg.
Och mitt upp i allt ska jag vara mamma, den bästa...
Pigg, glad och busa runt med min underbara lilla.

Pokerface, och det går.
Men när hon sen sussar förvandlas man till en lerklump utan kännslor som stirrar sej blint på något som inte syns.
bara så trött....

Kommentarer
Postat av: calina

hej vännen Carro, jag läser inte så ofta bloggar, men nu har jag börjat med en egen...så kom jag på din, att jag skulle kika här- den är så fin din blogg! <3



åh, vad jag känner igen...man vill vara den bästa mamman, för sina älskade. åsså för mig blire tvärtom-(inte jämt som tur var) att jag känner mej så himla trött, som en tom klump- när de är vakna, när de behöver mig ...sitter & tittar ut i tomma intet- fast jag VILL så himla mkt! leka, busa , orka allt man vill...så somnar de sött- DÅ vaknar jag till liv, då sittar jag som nu och bloggar, läser , lyssnar på musik =) Crazy life , isn´t it....? But still, beautiful...



Kram! Vet ej varför jag skrev det här, ville bara sända en hälsning! <3 <3 kram!!

2010-07-14 @ 01:00:20
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0