10 min senare

Din väntetid beräknas ta 28 minuter 

du har (fortfarande) plats 32 i kön.
 Just nu är vi 8 handläggare som arbetar för att hjälpa dej

5 min senare....

du har plats 32 i kön....
Just nu är vi 7 handläggare som arbetar för att hjälpa dej..

3 min senare....

du har plats 32 i kön...
Just nu är vi 9 handläggare som arbetar för att hjälpa dej...



I mean, Come On!!!!!!! Blir ju lite smått HalvGalen här!!
Försäkringskassan... I say...

Sist fick jag ringa i 3 dagar för dom var överbelastade, och när man väl kommer fram så,... kommer man inte fram. Nu blir det ju mer lustigt, Hahaha..
Va trött! Men kan inte låta bli att skratta. Får väl sitta i telefon resten av kvällen. Kul.. Tsss!!!


Men det känns inte lika tugnt idag. Rätt så lättad, härligt. :)
Var på ett "möte" idag för att bestämma hur allt nu ska se ut.
Vad ska man säga när han bestämmt inte vill ha henne, klart hon ska vara hos mej. 

Hund är tydligen roligt... Ja, kära nån.

Blir väl ett sista möte nu nästa vecka, så får vi se hur det blir, men jag vet att det löser sej.
Finns ingen som jag inte skulle göra för henne.
Älskade älskade.



Haha, sitter fortfarande i kö här efter fan en halvtimme hor förs.kassan.
Nu är jag bara nr 21 i kön. Yes! Jag tar mej frammåt iaf, Höhö!


Näh, puss på er darlings.

Och Johanna, tack för att du är och Har varit så underbar den senaste veckan
 (och så klart innan dess, men U know).
Sovit över var och varannan dag, Hade inte orkat själv. 
Jo, det hade jag väl, men du vet vad jag menar.
Gott att jag haft dej sweetie! <3


XOXO





Kommentarer
Postat av: Pernilla - lilla bäret bu

Gumman, om du visste vad vi tänker på dig/er.



Ses i veckan! <3

2010-09-05 @ 10:15:06
URL: http://misschequered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0