Duktigt får jag säga, he!


Å hör på Idioten då..!

Efter lite fördricka hemma, vidare till Emma för ytterligare lite alkoholförtäring för att sen dra in till stan.
Skoj med nytt folk. Kännde igen några stycken, men inte alla...
well well..
Man har ju så klart aldrig kontanter på sej, så ta ut pengar var man ju tvungen till.
Blev allt bra snurrig i huvudet, stog vid automaten och vinglade lite smått med David brevid mej.
Ja, min tur då.
Å hon får TOTAL Black Out!!
Va faan har jag för kod?
Hmm.. men vi testar lite så går det säkert, jo visst. Inte alls!

Kortet spärrat. WTF!? Oh Noooooh!!

Sen kom jag ju på att jag hade koden i mobilen, men a little bit to late för det nu.
Fan, va dum! Hahaha!

Som tur var David snäll och lånade mej lite cash, Tack snälla gulle.
Ge mej ditt kontoNr så ska du få så snart som möjligt.





Tempel var ju helt ok.

Jätte kul att träffa Pika och David :) Händer allt för sällan, mer av det vill jag ha.
Men saknade Linda <3
Får bli nästa gång!



Ja, när alkoholen åker in, drar förtåndet ut.
Haha!

En Helt ok kväll.. var det..

Ah, det var iaf gött med utgång och få komma ut bland folk...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så, nu sitter man här en måndag, mår väl rätt ok.
Börjar bli lite små sjuk, Uhh.
Låg och vred och vände på mej till vansinne inatt. Trött som ett as och dålig men kunde fan inte sova.
Så ingen sömn men är på G här.



Sitter och väntar på att mina älskade ska komma :D
Storebror, Nilla, Feline och mormor ska ta sej en tur till Karlstad idag. Var så längesen nu.
Ska bli underbart att få umgås med er idag, saknar er så mkt Jämt!
Och Lilla Feline måste ju ha växt massor sen sist. Fasters lilla Älskling!

Blir en tur till Ikea, sen blir det Bergvik.
Får se om man kanske får tag på ett par nya vårskor till mej och min lilla Alicia.
Se va mycket man orkar springa idag...
Jaja, nog så intressant.

En kaffe+cigg får det bli nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0